Ofte stilte spørsmål


  • Hvordan vet jeg hvilken type prøvetakingsutstyr jeg skal bestille?
    Dersom du er usikker på hvilken type prøvetakingsutstyr du skal bestille, ta kontakt med din kundeveiler eller kontakt oss på: KundesenterMikroMatMoss@eurofins.no

  • Hva koster det å bestille prøvetakingsutstyr?
    Prøvetakingsutstyret belastes iht. til avtale. Ta kontakt med våre kundeveiledere dersom du har spørsmål knyttet til avtalen.

  • Kan jeg benytte en postboksadresse som leveringsadresse?
    Nei, vi kan dessverre ikke sende prøvetakingsutstyr til postboksadresser.

  • Vi har flere postnummer tilknyttet vårt firma, hvilket skal vi benytte?
    Bruk alltid adresse og postnummer knyttet til gateadressen / besøksadressen. Dersom det benyttes postnummer som er knyttet opp mot en postboksadresse, vil forsendelsen kunne bli forsinket. I tillegg utsteder Posten et gebyr for bruk av feil postnummer.

  • Hva er forventet leveringstid på prøvetakingsutstyr?
    Normal leveringstid er 3-5 virkedager.

  • Jeg ønsker å bestille samme produkter som bestilt på forrige bestilling, kan jeg se tidligere bestillinger?
    Dersom du har bestilt prøvetakingsutstyr på samme PC tidligere, lagres siste bestilling. I den grå handlevognruten kan du klikke på teksten "siste bestilling". Da får du se siste bestilling og kan legge samme prøvetakingsutstyr i handlekurven.

  • Kan jeg hente bestilt prøvetakingsutstyr ved deres laboratorium?
    Ja. Man kan enten få bestillingen sendt hjem i posten, eller den kan hentes ved vårt prøvemottak i Møllebakken 50, Moss.