Ofte stilte spørsmål
- Hvordan vet jeg hvilken type prøvetakingsutstyr jeg skal bestille?
Se våre prøvetakingsveiledere her: https://www.eurofins.no/food-feed-testing/proeveuttak/. Dersom du er usikker på hvilken type prøvetakingsutstyr du skal bestille, ta kontakt med din kundeveiler eller kontakt oss på: Mat@ftn.eurofins.com.
- Kan jeg benytte en postboksadresse som leveringsadresse?
Nei, vi kan dessverre ikke sende prøvetakingsutstyr til postboksadresser. - Vi har flere postnummer tilknyttet vårt firma, hvilket skal vi benytte?
Bruk alltid adresse og postnummer knyttet til gateadressen / besøksadressen. Dersom det benyttes postnummer som er knyttet opp mot en postboksadresse, vil forsendelsen kunne bli forsinket. I tillegg utsteder Posten et gebyr for bruk av feil postnummer. - Hva er forventet leveringstid på prøvetakingsutstyr?
Normal leveringstid er 3-5 virkedager. - Jeg ønsker å bestille samme produkter som bestilt på forrige bestilling, kan jeg se tidligere bestillinger?
Dersom du har bestilt prøvetakingsutstyr på samme PC tidligere, lagres siste bestilling. I den grå handlevognruten kan du klikke på teksten "siste bestilling". Da får du se siste bestilling og kan legge samme prøvetakingsutstyr i handlekurven. - Kan jeg hente bestilt prøvetakingsutstyr ved deres laboratorium?
Ja. Man kan enten få bestillingen sendt hjem i posten, eller den kan hentes ved vårt prøvemottak i Møllebakken 50, Moss.